Nädalavahetus Pärnus ja Strand

Käisime nädalavahetusel Pärnus kaaslase sugulase sünnipäeval ja kuna lubas suht külma ilma (14 kraadi, tuul ja vihm) siis ma ei vaimustunud telgis magamisest (eriti kuna mu enda telk seisab veel ausõna peal püsti) siis otsustasin hotellis ööbimise kasuks.

Natuke vähem kui nädal enne minekut ööbimiskoha valik Pärnus oli ka ikka paras katsumu. Sest kui tead, et lähed sinna vaid ööseks magama siis enamus kohtade hinnad, mis algasid ca 180+€ tundusid selle kohta ikka maru kallid. Soodsamaid variante majutuseks oli küll nii bookingus ja airbnbis, samas pigem tundus kindlam hotell valida. Hinna poolest ja vabade kohtade olemasolu tõttu jäigi valikusse Strand (94€), kus ööbimise hinnas oli ka spa külastus. Tegin ka suure eeltöö ja lugesin küll eelnevalt, et ega seal spas just midagi teha pole, seega spa osas ka pettumust ei olnud.

Spas vedelemise eesmärgul minu arvates sinna minna ei tasuks, kuna seal on üks ühine aurusaun (riietusruumides siis teine saun lisaks, meestele ja naistele eraldi), üks ujumisbassein, üks natuke soojem lõõgastusbassein mõndade veemassaažilisadega ja üks mullivann max 8 inimele. Ma ise hindan väga saunasid, kus saab ise protseduure teha (nt soolasaun või saun, kus saad end mudaga/saviga kokku mäkerdada) - seega üks lisasaun ja mullivann annaks juba spale väga palju juurde. Erinevates kohtades oli välja toodud, et spas oli üpriski külm, kuid temperatuurid olid minu jaoks nii ja naa - suurde ujumisbasseini ma ei läinudki. Teine bassein oli alguses jahe täpselt seni kuni ära harjusin ning õhk oli täiesti ok temperatuuriga (ilmselt luges ka see, et suvi oli ja päikese paistis sisse). Olen käinud talvel spas, kus tõesti nii õhk kui vesi olid väääga jahead. Tegu on küll SPA hotelliga, kuid spa suuruse poolest tundub Strandi spa hotelliks natuke palju nimetada. Samas erinevaid hoolitsusi pakkusid nad piisavalt (ja hinnad tundusid mõistlikud), küll aga pühapäeviti iluhoolitsusi ei tehta... Seega ei saanud ka miskit proovida, kuna L graafik läks kiireks, et 15.00 check in teha ja 18.00 hakkas juba sünnipäev. Seega põhimõtteliselt tegime läksimegi koha sama pidi spasse ja olime seal tunni-poolteist. Mingi 15+ min ootasime soojade lamamistoolide peal, et tekiks ka võimalus mullivanni minna.

Kuid ööbimiseks julgen küll Strand hotelli väga soovitada ja sealjuures on pigem see pisike spa osa lisaboonus. Tuba oli piisavalt suur (meil oli küll miskipärast välivoodi toas, õnneks küll kokkupandunda, kuid mis oli siiski natuke lahmakas ja võttis ruumi) ja puhas. Toas oli olemas veekeetja ning 2 teepakki ja 2 lahustuva kohvi pakikest ja suhkur, seega saab igaüks ise endale sooja jooki valmistada. Minibaar oli ka selline, et annab enda asju vajadusel külmkappi mahutada (nt veepudeli, lapsele kohupiimakreemi vmt). Sooja vett sai ka neljandal korrusel ilusti (mis on mõnes hotellis probleemiks osutunud). Ning ahjaa, mis mulle meeldis oli see, et hommikumantlid olid toas olemas, kuid spasse ei pea oma rätti toast kaasa võtma, vaid saab sealt räti - susse hinnas polnud, kuid võimalik juurde osta, nagu ikka.

Ainus mis nö kõrva jäi oli see, et kõik mis koridoris toimus kajas küll läbi, kuid öösel oli see eest vaikne (arvestades, et toimus vist miski summer cup ja hotell oli noori u 12-14a jalkapoisse täis). Ma ei teagi, kas kõrvaltubades oli kedagi, aga igatahes kellegi teise jutuvada peale selle, mis koridorides räägiti ei olnud kuulda. Ja ega need poisid seal hommikul just koridoris vaikselt ei olnud ka :D

Ma laisk ei viitsinud objektiivi ära vahetada - 50 mm fix objektiiviga ei andnud väga midagi pildile mahutada :D

Ning siiani kõigist oldud kohtadest meeldis mulle Strandi hommikusöök enim - valik oli minu maitsele piisav (mulle, kes pole harjunud hommikuti sööma ja pea miski ei isuta) ja leidsin mitu asja, mida ka endale taldrikusse tõsta. Võtsin muna, peekonit, ube ja ise tegin salati kõrvale, lisaks juurde pannkoogid moosiga, samas olid erinevad koogid jmt, mida isegi oleks tahtnud, aga ei mahtunud. Ja eelmiste hotellikogemuste võrdluses peaks ära mainima, et mahlad olid täitsa mahla maitsega, mitte mahla värvuse kuid vee maitsega! Boonuseks ka see, et nädalavahetusteti saab hommikust süüa 11-ni ning me läksime umbes 9.30 paiku ja kõike oli veel ilusti saada, ruumi istumiseks oli ka piisavalt.

Samuti oli hotelli asukoht täitsa mõnus, kuna õhtul veel jalutasime randa (teepeale jäi tivoli kust sain suhkruvatti, mmm), võtsime sunseti välikohvikust juua ja seejärel jalutasime linna, kuna mul tuli metsik küüslauguleibade isu ja kella 11 paiku oli päris raske kohta leida :D  ca 3 km linna jalutada läks kiiresti ja tagasi hotelli jalutamine veelgi kiiremini, selle peale ütleks, et ilusa ilma puhul on vägagi ranna ja linnalähedane koht. Samas ise Tartus kesklinnast sama kaugel elades tundub maa linna ja tagasi palju pikem. :D

Siiani on minu jaoks Pärnu olnud suht võõras paik kuhu ma väga pole sattunud, kuid seekord sain rohkem ka linnas ja rannas ringi liikuda ja mulle niiiii meeldis. Mulle meeldib rannaäärne vibe, mis oli ka Jurmalas ja Palangal. Saime laupäeval isegi Pärnu Hansalaadal läbi käidud ja selle vibe oli ikka täiesti teine kui Tartu omadel. Peamine erinevus meeleolu jaoks tundus see, et see kõik oli jõeääres ja pargis, mitte nagu Tartus kitsastele tänavatele surutud ja tunduvalt rohkem tundus olevat teemas seesolevaid tegelasi ja tegevusi (erinevad lavad, laulmised, tantsud, piigivõitlus jne). Pühapäev oli päris külm, vihmane ja tuuline ja kuna Tartus ka mõned kohustused ootasid siis läksime võtsime umbes 12 ajal Steffanist pitsa ja liikusimegi tagasi. Käisin esimest korda Steffanis (selles rannaäärses suve omas) ja minu arust oli see pitsa suht meh (ärge mind nüüd maha lööge). Ülihea ja maitsev polnud, halb ka samas polnud - õhuke ja krõbe, aga ääred tsut kõrbenud, katet pigem vähe võrreldes harjumuspäraste kohtadega. Meenutas tortilla peale tehtud pitsat. Pearestos on paremad? Plaanisimegi alguses õigesse restosse minna ja kui läksime siis kohti seal küll oli, aga kuna niii tuuline oli siis ei tahtnud sinna lahtisele terrassile külmetama jääda, suverestos sai maja varju istuda ja terrassil on kõrgemal osas klaasid ees.

2 kommentaari

Anonüümne ütles ...

Sa oled nii armas =)

Standis peaaegu samad kogemused, mullivann oli koguaeg täos ja löögie ei saanud ja õjtul oli lärm suht häiriv magada küll saime kuid kõik koridoris toimuv kostus läbi tuppa