Suvepuhkus '17 - Baltic Beach Hotel (Läti, Jurmala)

Selle reisi kestel ööbisime kahes hotellis. Esimesene neist oli Jurmalas asuv Baltic Beach Hotel, mis on lausa viie tärni hotell.

Esmamuljed? Suurepärane teenindus, no tõsiselt. Kuigi ega teisiti ei saakski. Nii kui sisse astusime tuldi meie juurde, võeti meie kotid raamile ja kutsuti registratuuri (kusjuures miski pärast saime lausa VIP järjekorda). Muidugi kaasas olnud koguseid vaadates härra teisel pool letti muheles, et vaid üheks ööks, aga jah, seekord oli vaid üheks. Hotell nägi igate pidi superluks välja, koridorides olid ka pisikesed poekesed - kus müüdi ilutooteid, kus kasukaid, oli lausa eraldi Pandora ehete lett jne.

Igatahes meid juhatati oma tuppa, toa ust avades seletati, et vaid kahel toal on selline rõdu. Saate aru, mind muu enam ei huvitanud, ma olin selle rõduga müüdud! Kuigi... rõdu oli vist pea sama suur kui tuba (vaatega küll linna poole ja parklale) ja ilm oli noh, pilves ja jahe, vahepeal isegi tibutas. Ma olin niiii kurb, et ei anna selle rõduga mitte miskit peale hakata - see oleks lihtsalt superluks koht, kus seltskonnaga istuda või kasvõi ise niisama päevitada.

Toas oli nagu ikka minibaar, pisike seif, telekas ja vannitoas isegi vann. Tuba ise igatahes miskit väga palju erilisemat ei olnud kui mujal hotellides.

Teine miinus, mis meelde tuli on see, et voodid pidime ise kokku lükkama, kuigi ega sest väga kasu polnud, keskel magades vajus sinna siiski vahe vahele.

Kes ei tea, siis hotell oma kujult meenutab laeva ja asub Jurmalas nii mere ääres kui võimalik. Ma isegi ei tea, kas mõni teine hotell asub nii lähedal? Peatänav on samuti vaid pisikese jalutuskäigu kaugusel. Hotelli juurest viib laudrada otse mereranda. Rannas asuvad ka erinevad rannabaarid ja päevitusala, kusjuures rannatoolide rentimise hinnad algasid vist 20st või 30st eurost. Ja vist isegi ei olnud see hind mitte 24h kohta...

Meeletult kurb on see, et selleks ajaks kui me seal olime oli suvi põhimõtteliselt ikkagi läbi. Kui päikeselise ilmaga ehk oleks isegi merevette läinud, siis tuulega oli ilm ikka päris jahe.

Kuigi päris ausalt... kuigi teenindus, hotell ja hommikusöök on tõesti viit tärni väärt, siis kui miljonär ilmselt pole ega seal miskit väga peale magamise-puhkamise teha pole. Mõtlesin siis spa-osa. Mul oli ka Garden (eraldi osa) pääse kahele paketis, kuid esimeselt teenindajalt selle kohta uurides, hakkas ajama, et selle eest on vaja maksta, meil on maksmata ja teda väga üldse meie seletused justkui ei huvitanud... Mõtlesin siis hetkeks, et poogen, läheme ujumisossa, aga kogu ujumisosa ala oligi üks bassein, üks soojem pisem bassein ja üks saun! Vääääääga niru. Seega ikkagi ei andnud rahu, et kui on makstud siis sooviks ikkagi ka Garden alasse pääseda (Garden ala siis pidi olema rohkemate saunade ja basseinide-mullivannidega), muidu oli sinna pääse vist ala 36+€ nägu.

Igatahes basseini osa teenindajad olid natuke asjalikumad ja ütlesid, et nemad seda ei näe, aga et uuriksime alt ikkagi uuesti üle, et vaadaku toa numbri järgi, et kas meil on see olemas. (Teine teenindaja isegi ei süvenenud, ega vaadanud, lihtsalt ajas, et selle eest peab maksma). Alla minnes juba vaatasin, et okou, see sama teenindaja seal all, aga tundub, et ega ta vist ka meiega ei tahtnud tegeleda (piilus korra uksevahelt) ja tuli hoopis teine teenindaja. Lootused tõusid. Igatahes seletasime ära, et mul on selle eest juba ammu ette makstud, et see sisaldus paketis. Seejärel uuris meie toa numbri järgi (vist ei näidanud), helistas registratuuri ja otseloomulikult tuli välja, et meil on selle eest makstud ja võime ka Gardnissse minna. Super!

Ütleks nii, et Garden ala vähemalt päästis minu jaoks selle hotelli spa-osa. Kui ei eksi oli seal kokku viis erinevat sauna ja mõned basseinid-mullivannid. Lisaks oli võimalus ka kahele ise endale tehtavale hooldusele. Üks protseduur oli siis hammami saunas, kus anti kaasa topsikuga suur kogus kreemjat vahtu ja kooriv kinnas. Teine palju mõnusam oli ise endale tehtav hooldus Rasul saunas. Seal anti kaasa pisikese topsiga savi - ehk läksid sauna, määrisid ise end saviga üleni kokku (ka näo) ja siis istusid viisteist minutit hämaras soojas auru ja aroomidega täidetud saunas ja protseduuri lõpus siis tuli laest vihm. Mõnus!!!
Nahk oli pärast niiiii siidine ja mõnus. Ning jalatallad said ka basseinis veesurvega pehmeks muditud.

Aga meie hotellituba oli vist vanemas osas? Igatahes mitte selles laevakujulises osas. Igatahes merevaatest (ka seal olid rõdud, aga pisemad) jäime küll ilma, aga ega ei kurda. Sest peale spa protseduure otsustasime siiski, et lähme liigume ja sööme linnas, tagasitulles läksime magama. Hommikul ärkasime, käisime söömas (merevaatega hommikusöögisaal). Vot see hommikusöök oli tõesti rikkalik ja tõenäoliselt parim, mida siiani kohanud. Valikus oli pea kõike, mida hing võis ihaldada.
Minu jaoks on muidugi hommikusöökidega jama, kuna hommikuti ma pole harjunud sööma ja üldjuhul pole siis ka isu ja ükski toit ei taha alla minna. Seega ma viietärni hotellis sõingi hommikusöögiks neljaviljahelbe putru maasikamoosiga :D Ühe mingisuguse peedi-keefirivahu sõin ka kõrvale. Aga valikus oli erinevat munavalikut, lihavalikut, kalavalikut, puuviljavalikut, pisikesed joogijogurtid, kohukesed jne jne. Kõike.

Üldmuljed.... Kusjuures meil oli toas laes ämblik! :D
Aga muidu, teist korda ma pole kindel, et see koht oma raha väärt on. No tõesti - viie tärni kvaliteet, asukoht ja söök kõik on SUPER! aga samas ma pole nii rikas ja nõudlik. Ei ole ka palju natukene kaugemalt randa jalutada. Ma ise pigem eelistan hotelli juures just spa osa, kus lõõgastuda - eriti suvevälisel ajal. Seega minu jaoks jäi selle koha pealt pisut natuke meh...

Koridoris jne ma pilte ei hakanud tegema ja spa osas oli kaamera kaasa võtmine nagunii keelatud. Lisan hotelli kodulehelt pildi Garden osast.

2 kommentaari

Kadi ütles ...

Tere,

Hakkasin alles su blogi lugema. Lahe reis tundus olevat peale kurba sündmust. Ise kaotasin ka isa hiljaaegu haigusele. Kas tohib küsida kas sinu isa võttis ka haigus?
Kuidas surmast üle oled saanud? Olin enda isaga nii lähedane ja kuidagi ei lähe kergemaks...

Kissu ütles ...

Tere
Reis on hea viis jah natuke stressi leevendada, aga ka kogu reisil suutsin samuti ikkagi mõelda, et tahaks neid hetki isaga jagada (mul oli kombeks talle messengeri pilte saata kui ikka kusagil ägedas kohas käisin jne). Kaotasin ise õnnetuses - seega oli kõik täiesti ootamatu. Ega ei lähegi kergemaks, korrutan küll endale, et tagasi ei saa ja valu on ainult neil, kes maha jäid ja mõtlen ikka, et ehk on midagi ka ikka midagi rohkemat peale maise elu (ja salamisi ikka kui kusagil olen palun, et annaks märku...). Ühest küljest on justkui tunne, et ta oleks ala reisil või ma lihtsalt ei näe teda (ehk ma tean kogu aeg, mis juhtus ja nii on, on raske endale kogu aeg tunnistada, et selline asi juhtus - kogu aeg on mõttes, et pole võimalik, et nii halvad asjad juhtuvad). Nutuhood tulevad nii tööl, bussis, autoga sõites... Öösiti näen ka samuti tihti erinevaid unenägusid, ka halbu ja ärkan nuttes... Nutsin täna öösel... Pisar tuli silma hommikul bussis, kui ka praegu sulle kirjutades.
Muidugi mida endale kinnitan ongi see, et ma tean, et igal juhul tean, et isa tahab, et ma oma elu siis elaksin ikkagi õigesti ja hästi, et ma võimalikult rõõmus oleks ja hästi läheks. Vähemalt mõlema eest.